Nyinflyttad

Välkommen till BRF Symfonin




Vi vill hälsa dig/er hjärtligt välkomna till BRF Symfonin. Vi hoppas att ni skall trivas hos oss. Nedan finns lite information som är bra att känna till som nyinflyttad.


Om ni har frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att kontakta styrelsen via brfsymfonin@gmail.com.


Utskick av information

En gång per månad, efter varje styrelsemöte, mailar styrelsen ut ett månadsbrev med aktuell information. För att ta del av information behöver ni anmäla er e-postadress till styrelsen. Anmäl epost-adress >>


Andrahandsuthyrning

All andrahandsuthyrning behöver anmälas till styrelsen. Andrahandsuthyrning till person utanför den närmsta familjen är förknippat med en kostnad.


HSB-portalen

www.hsb.se/ostra kan alla medlemmar i föreningen logga in. Inloggning sker med ett privat konto eller mobilt BankID. På HSB-portalen hittar du dokument som rör föreningen som t.ex. årsredovisningen samt information kring ditt medlemskap hos HSB.


    Ditt boende & föreningens fastigheter

    Om du behöver felanmäla något som rör ditt boende eller någon av föreningens fastigheter kontaktar du Skanskas kundtjänst på nyahem.kundtjanst@skanska.se eller via telefon 020-310 310.


    Vid en akut felanmälan utanför kontorstider kan ni kontakta HSB Jour på telefon:

    010 - 470 50 64. Ärendet kan komma att debiteras beroende på insats.


    Hissar på Nils Åbergs Gata 17-19

    Felanmälan för hissar görs till Kone AB på telefon 0771 - 50 00 00 (dygnet runt).  


    Parkering

    Vi tillämpar kösystem för samtliga av föreningens parkeringsplatser. Intresseanmälan för parkeringsplats görs till styrelsen via brfsymfonin@gmail.com.